Nu var det ändå på tiden...

 
Jag ber ursäkt till er. Bloggen har varit oaktiv alldeles för länge att jag själv inte ens kan begripa det. Tyvärr har jag haft väldigt mycket att tänka på, skolan, fritiden, närstående och mitt egna liv. Tid till att blogga har inte funnits och inte heller lusten, jag har krigat mot min ångest och jag fortsätter än. Jag ska få balans på livet igen, så att jag orkar med att göra det som jag vill. 
 
Jag ska ge er ett löfte, (för de finns de som tittat in i min döda blogg) att jag ska börja uppdatera igen, och jag ska börja mjukstarta redan idag. Ett nytt inlägg kommer att komma upp snarast så fort bilderna är redigerade. Tack för ert tålamod, det gör allting lite roligare. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback